Mijn Klacht:
Mijn klacht is eigenlijk meer een opmerking voor mensen die van plan zijn via ‘ ikzoekeenschoonmaakster.nl’ huishoudelijke hulp te zoeken.
Zorg ervoor dat je duidelijk en zeer minitueus de wensen/ eisen omschrijft (ook of het een man of vrouw moet/ mag zijn).
De ervaring leert dat wanneer je een aanvraag doet en er iemand wordt gevonden, er ALTIJD bemiddelingskosten worden gerekend. Ook als je ondertussen zelf een oplossing hebt gevonden.
Het staat op de website vermeld, maar is toch iets waar je je over kan verbazen of ergeren, aangezien alleen door het sturen van gegevens van een mogelijke geinteresseerde die aan de wensen zou voldoen, er al kosten in rekening worden gebracht.In een reactie van dit bedrijf hierop is het zoeken veel werk en kost tijd en is het redelijk kosten in rekening tebrengen als er een kandidaat wordt gevonden. Mijns inziens zou er een hoop klachten of ergernis voorkomen kunnen worden als dit bedrijf deze kosten pas in rekening brengt op het moment dat er ook een match is en het zoeken in hun database als service gaat rekenen. Wellicht als er na 3 kandidaten bijvoorbeeld geen match is, kan ik mij indenken dat er kosten kunnen worden gerekend voor het zoeken. Na 1 email met een naam, vind ik dit wat veel van het goede.
Ik heb zelf een goede hulp gevonden via marktplaats en heb nu maar de kosten van 37,25 betaald, had geen zin in de extra administratiekosten en incassokosten waarvan melding werd gemaakt in de mail.
Ondanks dat er snel wordt gereageerd, ben ik toch niet tevreden over de manier van werken, maar goed het staat vermeld, en zal dus aan de consument liggen.
Geen aanrader!
Gewenste Oplossing:
Ik heb mij afgemeld en doe geen zaken meer met dit bedrijf.
De beste oplossing zou zijn om de bemiddelingskosten, die hoog zijn voor 1 mail te sturen, te compenseren, maar gezien eerdere reacties, verwacht ik geen tegemoedkoming hierin.
