Klacht: slecht schoon te maken

oostbeek op 17 maart 2013 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 11-8-2012 hebben wij bij Ikea Amersfoort een keuken en alle apparatuur gekocht, waaronder een gaskookplaat Datid HGa5K van 269 euro.
vanaf dag een is dat een grote ergernis geweest, elke keer als je kookte moest je de branders schuren, zelfs van water werden ze nog lelijk.
omdat wij dat zo zat waren zijn we naar ikea amersfoort gegaan op 16-3-2013,om naar een inductie kookplaat te kijken.
aan een verkoopster vertelden wij onze klacht, en die zei dat wij daar zeker werk van moesten maken.
volgens haar mocht die kookplaat absoluut niet zo vlekken, dat was volgens haar niet normaal.
nu hopen wij dat ikea bereid is om ons financieel wat te gemoet te komen, want wij hebben nu extra kosten, een nieuwe plaat wat nieuwe pannen.dat was niet de bedoeling toen wij dit een half jaar geleden kochten
ik vind dit geen reclame voor ikea.
ik hoop op een positive reactie van uw kant.

met vr.gr p.oostbeek

Gewenste Oplossing:

een redelijke vergoeding, de nieuwe plaat kost ons ook weer 400 euro plus pannen , een behoorlijke kosten post.
toch hebben wij weer bij ikea gekocht, dus nog wel vertrouwen in uw zaak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 19 maart 2013 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant gemaild en klachtenformulier gestuurd. klacht wordt opgepakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door