Mijn Klacht:
ik zit een half uur aan de telefoon te wachten totdat u opneemt
Gewenste Oplossing:
als u de telefoon opneemt
Een klant van IKEA heeft een klacht ingediend over een verdwenen pakket. Tijdens het wachten op een telefonische reactie heeft de klant meer dan een half uur aan de lijn gezeten zonder contact te krijgen.
ik zit een half uur aan de telefoon te wachten totdat u opneemt
als u de telefoon opneemt
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM