Klacht: Kast Ikea

Katsjes op 17 december 2013 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 okt. Online Bestelling geplaatst voor complete kastenwand van Ikea besta. Aangezien niet voorradig is de bestelling pas op 11 nov. Thuis geleverd. Echter niet compleet. Een complete kast ontbrak bij levering. Direct de klacht gemeld. Het kon wel 10dgn duren voordat deze in behandeling genomen zou worden gezien drukte. Echter na 14 dagen nog geen reactie. Opnieuw gebeld met klachtenlijn. Nog niets met klacht gedaan. Het zou voorop geplaatst worden zodat het direct in behandeling genomen kon worden. 3 werkdagen later, nog niks vernomen. Na melding op klachtensite werd er dezelfde dag nog toegezegd dat het kasteel 18 dec bij ons geleverd zou worden. Kort daarna krijgen we bericht dat het nu januari gaat worden. Direct contact opgenomen en we zouden binnen 2 dagen een passende oplossing aangeboden krijgen. Nu 4 dagen verder hebben we nog niks gehoord. Ik probeer zojuist Ikea voor de zoveelste keer te bellen en er is een wachttijd van 15 minuten.
We zijn er nu echt klaar mee!!

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing
We willen onze logeerkamer zo spoedig mogelijk afmaken, zodat we mijn schoonouders kunnen ontvangen. We hebben al zoo lang gewacht... Eisen ondertussen ook compensatie voor de geleden schade! Mijn man heeft al maanden geen studeerkamer in een gezin met 2 kleine kinderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 december 2013 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van deze melding hebben wij kunnen vaststellen dat de door de klant gedane melding bij ons bekend is. Wij vinden het heel vervelend dat de gewenste goederen niet geleverd kunnen worden aangezien deze niet voorradig zijn. De collega's die deze melding in behandeling hebben genomen doen hun uiterste best om hier zo snel mogelijk bij de klant op terug te komen met een passende oplossing. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door