Mijn Klacht:
9 okt. Online Bestelling geplaatst voor complete kastenwand van Ikea besta. Aangezien niet voorradig is de bestelling pas op 11 nov. Thuis geleverd. Echter niet compleet. Een complete kast ontbrak bij levering. Direct de klacht gemeld. Het kon wel 10dgn duren voordat deze in behandeling genomen zou worden gezien drukte. Echter na 14 dagen nog geen reactie. Opnieuw gebeld met klachtenlijn. Nog niets met klacht gedaan. Het zou voorop geplaatst worden zodat het direct in behandeling genomen kon worden. 3 werkdagen later, nog niks vernomen. Na melding op klachtensite werd er dezelfde dag nog toegezegd dat het kasteel 18 dec bij ons geleverd zou worden. Kort daarna krijgen we bericht dat het nu januari gaat worden. Direct contact opgenomen en we zouden binnen 2 dagen een passende oplossing aangeboden krijgen. Nu 4 dagen verder hebben we nog niks gehoord. Ik probeer zojuist Ikea voor de zoveelste keer te bellen en er is een wachttijd van 15 minuten.
We zijn er nu echt klaar mee!!
Gewenste Oplossing:
Gewenste oplossing
We willen onze logeerkamer zo spoedig mogelijk afmaken, zodat we mijn schoonouders kunnen ontvangen. We hebben al zoo lang gewacht... Eisen ondertussen ook compensatie voor de geleden schade! Mijn man heeft al maanden geen studeerkamer in een gezin met 2 kleine kinderen.
