Mijn Klacht:
In juni 2 kasten online bij Ikea besteld. Deze werden op 25 juni te laat geleverd waardoor hulp die ik had ingeschakeld naar huis is gegaan en de volgende dag de kasten in elkaar konden worden gezet. Daarbij bleek dat bij één van de planken het laminaat niet goed had gepakt. Ik heb op 27 juni dit aan Ikea laten weten. Ikea reageerde op 28 juni met excuses voor de te late levering en stuurde daarvoor een paar etensbonnen op met excuses. Tevens werd mij gevraagd om de maat van de plank even door te geven zodat Ikea een nieuwe plank kon leveren. Dit heb ik op 28 juni direct door gegeven en kreeg de melding terug dat mijn mail was toegevoegd aan referentienummer 180627-000841. Daarna ondanks diverse mails van mij aan Ikea geen enkele reactie ontvangen. Ik word hier moedeloos van.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn wanneer Ikea alsnog de toegezegde plank aan mij stuurt.
