Klacht: ikea levensgevaarlijke malm kasten en stapelbed

op 14 augustus 2015 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb pas 4 van deze malm kasten gekocht, toen kwam er in het nieuws dat deze levensgevaarlijk zijn voor o.a. kleine kinderen. Ik heb er zelf ook 2, maar dat niet alleen al een paar keer met mijn vingers tussen de zware lades gezeten en opengehaald ook de kwaliteit is knudde. Veel putjes en afbladeringen in het hout. Ook het stapelbed is niet stevig en heeft mijn kleine een wond overgehouden op zijn voet. Dit allemaal gemaild naar ikea met de vraag geld terug en of ze ons even willen bellen. Na een week met onzin dingen of een paar dagen niet van hun kant gemaild te hebben maar even zelf gebeld a 0,55 cent per minuut. De klantenservice moest het even vragen 15 minuten aan de telefoon gezeten en toen werd de verbinding verbroken dan zou je zeggen we hebben je mail dat had ze ook gevraagd en dan ons even terug bellen ho maar. Erg triest. En de pakken zijn 40k wat officieel niet in 1 pak mag.

Geld retour en dat het filiaal haarlem op de hoogte is en de belkosten vergoed en een presentje of iets leuks voor de kids iets wat niet van ikea komt voor de verwonding, en dat het nu snel opgepakt wordt!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 22 augustus 2015 om 14:57 geantwoord

Hej! We vinden het erg vervelend om te lezen dat je je bezeerd hebt en teleurgesteld bent in de kwaliteit van de MALM kasten en het IKEA stapelbed. Helaas heb je geen contactgegevens achtergelaten, dus we kunnen je in deze niet verder helpen. We raden je aan om contact op te nemen met IKEA Nederland via één van onze directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html We helpen je dan graag verder! IKEA Nederland

Heeft op 22 augustus 2015 om 16:03 geantwoord

Ze hebben wel de gegevens ze kunnen bellen op 0652005445.

Reactie van de melder van de klacht mm11

4 jaren geleden - Dus niks opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door mm11