Mijn Klacht:
Wij brachten vandaag een beschadigde Malm bureau terug. Ondanks de originele verpakking, familykaart, binnen twee dagen retour, kregen wij de keuze
Ofwel het gedeelte wat beschadigd was vervangen door een onbeschadigd
Ofwel namen zij het in het geheel terug tegen 70% en dit omdat een gedeelte al opgebouwd was.
Zij claimden dat het bureau dan onder de categorie gebruikt viel en wij geen recht hadden op de omruil of geld terug service.
Op mijn opmerking dat zij een beschadigd goed verkocht hadden en ik ivm kleurverschil geen ‘ vervanging’ wilde van het beschadigd gedeelte maar een inruil of een tegoedbon of gewoon mijn geld terug reageerden ze: Heerlen is een zelfstandige Ikea en bepaalt haar voorwaarden zelf die zij bovendien kan aanpassen en veranderen wanneer ze maar wil!!!
Ik vroeg om de geschreven voorwaarden waarin staat dat het product zelfs niet opgebouwd mag zijn of dat van die 70% geld terug maar kreeg geen bewijs. Dat hoeft niet was hun antwoord.
Wat een WILLEKEUR!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn 30 euro die zij mij hebben ingehouden en ik wil dat IKEA Heerlen indien zij andere sevicevoorwaarden hanteert, zij dit met hoofdletters bij de ingang mag zetten!
