Klacht: Geld retour

Annn43 op 08 juli 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 juli 2014
Reactie van het bedrijf:

Hej Annemieke, wij vinden het vervelend dat de afhandeling niet zo verlopen is, als verwacht. Wij hebben op basis van de ingevulde gegevens de lopende melding gevonden. We hebben dit bericht aan de melding toegevoegd en gevraagd aan onze collega’s...

Bedrijf IKEA
Categorie Woonwarenhuizen
Status Opgelost
Datum 8 juli 2014

Een klant heeft twee maanden gewacht op de terugbetaling van bijna 300 euro van IKEA, na meerdere telefonische contacten waarbij onduidelijkheid bestond over de procedure. Na bijna negen weken en veel tijd aan de telefoon te hebben doorgebracht, kreeg de klant uiteindelijk de oplossing, maar vond de ervaring niet acceptabel voor een bedrijf van het kaliber IKEA.

Mijn Klacht:

Ik heb 2 maanden op bijna 300 euro moeten wachten omdat de telefonistes van IKEA niet weten hoe het werkt, ik heb 4x telefonisch contact gehad waarin werd gezegd dat ik het bedrag op mijn rekening zou krijgen, Na bijna 9 weken heb ik weer gebeld voor mijn geld, na een gesprek van 40 minuten werd er gezegd u kan dat bij de klanten services halen!! heb ik daar in totaal bijna 2 uur voor aan de lijn gehangen, t laatste gesprek had uiteindelijk de oplossing, Ik vind dat niet kunnen voor een bedrijf als IKEA

Gewenste Oplossing:

geen idee

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 08 juli 2014 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej Annemieke, wij vinden het vervelend dat de afhandeling niet zo verlopen is, als verwacht. Wij hebben op basis van de ingevulde gegevens de lopende melding gevonden. We hebben dit bericht aan de melding toegevoegd en gevraagd aan onze collega’s om contact met je op te nemen en je verder te informeren.

Onze collega’s zorgen voor de verdere afhandeling. We zullen de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM