Klacht: Geachte heer/ mevr.

ingrid derks op 07 maart 2012 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren heeft mijn man een ladekast gekocht van Birkeland, 3 lades , kost 159,- euro, dit model paste het mooiste bij onze inloopkast, voor 3 jaar terug heb ik voor onze slaapkamer een ladekast gekocht van Hemnes, kost 129,- euro,ik dacht voor 30 euro heb je zeker een betere kwaliteit , hoewel de Hemnes super is van kwaliteit, ben dus de Birkeland gaan uitpakken en schrok van wat ik zag, zo slecht !!!! de onderste en bovenste lijsten waren slecht of niet met verf gespoten, inclusief de ladefronten, over de rest nog maar niet te spreken, werkelijk te slecht voor woorden, a.s zaterdag gaat deze terug, en de service van de Ikea is goed, dus daar ben ik niet bang voor, maar voor zoveel geld-verschil zo een slechte kwaliteit is wel erg, dus koop GEEN BIRKELAND, maar Hemnes, dat is pas kwaliteit.

mevr. iem Derks .

Gewenste Oplossing:

dat Ikea dit product onderzoek op kwaliteit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door