Mijn Klacht:
Ik heb IKEA klantenservice al drie gemaild en tot op heden nog niet 1 keer een reactie gehad, als je mailt krijg je een standaard tekst we helpen u zo snel mogelijk dat is 4 weken geleden, de klacht ik heb een inbouw afzuigkap gekocht 28-11-2019 en deze heeft een garantie van 5 jaar op gebreken, het gaat bij mij om het volgende in de beschrijving staat dat hij max. 67 db aan geluid maakt, maar het wordt de laatste periode steeds meer en volgens mij wordt het steeds harder als hij langere tijd aanstaat, dit is niet meer aan te horen zo’n geluid daar kan je niet bij koken of bakken ik heb het gemeten en hij geeft nu al 87 db aan, dus ik wil weleens weten wat hun mij aan kunnen bieden dat ik weer tevreden bent, het is ongehoord zo hard, in het begin was dit niet zo, in de beschrijving staat dat je 5 jaar garantie hebt op dit product, maar er wordt totaal niet gereageerd, ik vind dit belachelijk voor zo’n groot concern.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden of ze geven mijn een tegoedbon dat ik een andere kan kopen of ze lossen het geluid op hoe weet ik niet ik ben geen techneut, het lijkt mij een bekent probleem het zal toch wel gek zijn dat ik de enigste bent die hierover klaag
