Klacht: beschadigde werkbladen,niet netjes behandeld door hoofdkantoor, transport niet goed

op 16 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij zijn sinds maart bezig met een keuken van jullie en was pas goed in augustus.
Dat is wel erg lang!!!
1ste keer geen complete keuken, het eilandblad was stuk dus hadden ze niet meegenomen, maar jullie verwachten dan wel dat we dan alles betalen.Wij betalen toch niet iets wat niet compleet is?
Bellen met het hoofdkantoor duurt een eeuwigheid voor we ze aan de lijn hebben, een kwartier ala, maar 40 minuten en het gaat van onze kosten is ronduit belachelijk!
Eenmaal aan de lijn wordt er medegedeeld dat de keuken zoek is, zoek is? Raar!! Een hele keuken zoek! Uiteindelijk, na wat weken, is de keuken gevonden. Nieuw blad opnieuw op maat laat maken dus 6 weken verder. We zitten in midden april. Transport komt met eilandblad is goed, maar de andere 3 werkbladen barst in en verkeerd gezaagd, dus alle 3 niet goed, weer belllen, weer lang in de wacht,geen gehoor na 50 minuten.We hangen op. Toch maar weer bellen,weer lang in de wacht. Eindelijk na 30 minuten worden die 3 werkbladen besteld en opnieuw ingemeten, nu door een goed persoon. Na 4 weken wachten komen er 3 werkbladen. Nu is er 1 goed en de andere twee een flinke barst. Weer bellen, weer lang in de wacht, weer besteld en weer 4 weken wachten.Bepaalde tijd afgesproken vanaf wanneer de transport komt, ze zullen eerst bellen.Ze bellen niet en komen twee uur eerder dan de afgesproken tijd, dat kan toch niet, ik zit nog op mijn werk. ze zouden tussen 16.00u en 20.00u komen, komen ze om 14.00u zonder even te bellen,mijn dochter was gelukkig thuis, maar ik vind dit ook niet kunnen. En ja hoor weer een barst in ons werkblad, nog 1 te gaan. Weer hetzelfde ritueel: bellen met hoofdkantoor, weer lang in de wacht, weer 4 weken wachten, nu uiteindelijk bijna een half jaar verder is de keuken compleet.
In de tussentijd van al deze ellende zijn we ook een paar keer op en neer gereden naar ikea Amsterdam, waar we trouwens heel goed geholpen zijn, daar zou het hoofdkantoor een voorbeeld aan moeten nemen.
Wij hebben ook vaak vrij moeten nemen van ons werk wat eigenlijk niet hoefde.
Door al deze ellende die we hebben meegemaakt door jullie, willen wij een FLINKE vergoeding!
Hoop dat jullie hiermee iets mee gaan doen, want nogmaals, hoe wij behandeld zijn, zo behandel je niemand.
Wij hopen gauw respons!
Fam. Weij

Als alles wat wij gezegd hebben wordt opgelost!!
Neem mensen aan voor transport die al bij Ikea werken.
Neem meer mensen aan op het hoofdkantoor zodat er geen lange wachttijden zijn.
En mensen aannemen die dit soort klachten aan kan en vriendelijk blijft.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door weij-kuip@hotmail.com