Klacht: Ik wil graag betalen maar het lukt niet

op 05 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 september 2018 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Heijnen-Claessen, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. Het spijt ons te horen dat u problemen hebt ondervonden bij het uitvoeren van de betaling van uw factuur. In uw klantdossier constateren wij dat uw betaling inmiddels is geregistreerd. Het resterende openstaande saldo bedraagt € 0,00. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door claessenmarja@gmail.com