Klacht: Ik wil dat ze mijn bestelling annuleren en het aankoopbedrag terugstorten

op 11 december 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Bestelling is niet verzonden en dus niet geleverd. Volgens Hunkemoller zou het kwijt zijn bij DHL, maar annuleren en terugstorten doen ze niet. “Het onderzoek duurt 2 weken”. Ik denk niet dat ze bij Hunkemoller kunnen rekenen, want reken er maar niet op dat dat pakketje nog terecht komt.

Belachelijk dat de klant hier de dupe van moet zijn en dat ze geld zo lang vasthouden. Ze zijn toch verantwoordelijk als webshop, dus waarom niet meteen oplossen met de klant? Wel zo netjes.

Als ik het aankoopbedrag terug ontvangen heb op mijn rekening; en eerder dan na 30 dagen waar ze het nu over hebben.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van Hunkemoller

8 maanden geleden - Beste mevrouw van Zundert, Wij hebben begrepen van onze internet klantenservice dat de klacht inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet, Customer Care

Reactie van de melder van de klacht mo_van_rooij

8 maanden geleden - Het is ondertussen inderdaad opgelost, maar ik denk dat jullie nog heel veel kunnen leren op het gebied van klantenservice. Ik heb onnodig lang, door een fout van jullie cq. de bezorgdienst, op geld retour moeten wachten. Foutje kan gebeuren, maar hoe het opgelost wordt, zegt heel veel over het bedrijf/de winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door mo_van_rooij