Klacht: Ik werd niet goed geholpen

op 09 oktober 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een vraag over de maschines want alles is nieuw voor mij ik was daar voor het eerst.En ik vroeg om uitleg maar de medewerker bleef volhouden dat zij niet bevoegd was en dat ze iemand zou moeten bellen om het uit te leggen voor €50.
Volgens mij hoor je een rondleiding te krijgen als je zoiets vraagt ik vind het echt belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Wanneer een medewerker je een beetje kan uit leggen hoe alles werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Vada,

Bedankt voor jouw bericht.

Ik ben blij dat ik je telefonisch heb kunnen spreken omtrent jouw klacht.

Zoals besproken, heb ik de teamleider benaderd en zij schrok van het feit dat er geen rondleiding gegeven/aangeboden werd. Nieuwe leden krijgen altijd een kleine rondleiding waar de apparaten staan, zodat jij je wegwijs kan maken in de sportschool. Dit wordt dan ook gelijk opgenomen met het team.

Om jou extra wegwijs te maken in de sportschool, heb ik je een maand gratis de Pro-App gegeven. Met deze App kan je de QR-codes op de apparaten scannen, waarna een filmpje voordoet, hoe de oefening uitgevoerd moet worden.

Mocht je verder nog vragen of feedback hebben, dan hoor ik het graag.

Veel sportplezier alvast!

Met vriendelijke groet,

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy.geissler