Klacht: Ik weiger 5G, ik kies voor gezondheid

op 13 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben zeer teleurgesteld dat mijn telefoon abbonnement leverancier 5G gaat gebruiken!! Ik heb last van de straling. Wanneer ik langer dan een uur achter de computer of telefoon zit, dan krijg ik een zeer harde piep in mijn oren en slaap ik slecht, een piep die ik altijd hoor, doordat straling bijna niet te ontwijken is. Ik zet wifi dan ook zoveel mogenljik uit. 5G zal niet te ontwijken zijn en worden wij gedwongen hiermee geconfronteerd te worden. Met alle gezondheids gevolgen. Alsof we in een magnetron zitten. NIET mijn keuze. Het geld regeert hier, terwijl er onnoemelijk veel onderzoeks resultaten zijn naar de schadelijke gevolgen. Ik zal mijn Vodafone abonnement stopzetten.

Wanneer 5G niet wordt gebruikt, en wordt ingezien wat de negatieve gevolgen zijn voor mens en millieu. Word wakker aub en luister naar de mensen ipv naar het geld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bmostert