Klacht: Ik vind dit oplichterij

op 02 augustus 2020 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Ik ben pas geleden klant geworden bij jullie, na meer dan 30 aansluiten en meer dan 1,5 aan de telefoon, nog steeds geen internet en tv.
Daarna zo boos, dus maar weer opgezegd.
Ondertussen was er al wel geld van mijn bank afgeschreven. Nu krijg ik telkens mails dat ik te laat heb opgezegd, terwijl dat niet zo is, en dat ik het zsm moet aansluiten.
Ik heb jullie reviews eens gelezen en deze zijn echt vreselijk, dus kom niet aan met de woorden dat jullie een goed bedrijf zijn.
Ik wil de 1e betaling graag retour, dan stuur ik mijn spullen netjes retour, en daarna wil ik niets, maar dan ook helemaal niets meer, met jullie te maken hebben.

1e betaling graag retour, en contract opgezegd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 07 augustus 2020 om 14:02 geantwoord

Beste meneer van de Wetering,

Op 8 juli 2020 is uw lijn opgeleverd zoals vooraf gecommuniceerd. Om u te assisteren was er een installatie afspraak ingepland. Helaas kon onze monteur u echter niet bereiken. Nadat wij u hierover bericht hadden gestuurd, bleek het telefoonnummer dat u had doorgegeven niet het juiste was. Hierbij bent u er vanuit gegaan dat later die dag er alsnog contact met u zou worden gezocht. Helaas is dit echter niet de situatie, aangezien onze monteurs een agenda hebben waarin andere klanten staan ingepland. Na het missen van deze afspraak diende er dus een nieuwe afspraak te worden ingepland. Ondanks dat wij geprobeerd hebben vanuit onze klantenservice te ondersteunen bij de installatie. Onze pogingen om een nieuwe installatie afspraak met u te maken, lukken helaas niet. U bent dusdanig ontevreden over de situatie, ondanks dat het voor ons niet mogelijk was u te bereiken vanwege de verkeerde contactgegevens.

Om u tegemoet te komen hebben wij aangeboden kosteloos een installatie monteur naar uw adres te sturen om de installatie alsnog af te ronden. Ondanks dat er vanwege het coronavirus hier een aanpast beleid voor geldt momenteel. Helaas wenst u ook hiervan geen gebruik te maken.

Hoewel wij ook erg balen van de hele situatie rondom uw aanmelding, hebben wij wel een andere kijk op het niet slagen van de installatie en de contacten die hiervoor nodig zijn geweest.

Ondanks dat er op geen enkele wijze sprake is van oplichting zoals u aangeeft, u heeft zich om welke reden dan ook bedacht en wenst van de aanmelding af te zien, verwerken wij uw verzoek. Per aparte e-mail ontvangt u een bevestiging van uw annulering. Wij verzoeken u vriendelijke het afgeschreven termijnbedrag in juni, zelf via uw bank terug te boeken voor de snelste administratieve afhandeling.

Budget Alles in 1.

Alle klachten die gemeld zijn door annetjuh