Klacht: Ik mis 3 maandlenzen (Links)

op 11 maart 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

In januari heb ik maandlezen besteld voor 6 maanden. Ik droeg net een nieuwe set maand lenzen en ik had nog een reserve set thuis liggen.

Bij het afhalen heb ik twee doosjes meegekregen die dicht zijn. Vanochtend maakte ik de doosjes open om een nieuwe set lenzen in te zetten (deze zijn dicht geplakt). Rechts zaten er 6 lenzen in en links helaas maar 3.

Ik heb meteen de pearl opticien in Breda (Hoge vucht) gebeld. Deze deelde mee dat er 3 doosjes hadden moeten zijn. Ik vroeg of daar dan eventueel nog een doosje lag of gevonden was omdat ik deze echt niet heb gehad.

Dat was niet het geval en daarom heb ik als klant pech.

Ik ben al jaren super tevreden over Pearl, Ik ben verhuisd naar Breda en daardoor veranderde mijn Pearl leverancier naar Breda Hoge vucht. Over deze filiaal ben ik niet tevreden.

Buiten het feit dat ze niet klantvriendelijk zijn, zoeken ze ook niet mee naar een oplossing. Helaas mevrouw we kunnen niets voor u doen. was zijn reactie.

Dit is voor mij voldoende om naar een andere opticien over te stappen.
Natuurlijk zou ik graag mijn 3 missende lenzen nog willen waar ik voor betaald heb. Maar dat de filiaal hierover wordt aangesproken is voor mij belangrijker.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 29 maart 2017 om 15:02 geantwoord