Klacht: Ik krijg ze niet aan de lijn

op 22 juni 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb per ongeluk een ticket geboekt onder een verkeerde naam. Ik krijg ze nergens te pakken, ze hebben zelfs geen e-mail. Robot geeft aan dat boekingsnummer iedere keer niet klopt.

Ik heb flexibele ticket geboekt maar krijg nergens te optie om om te boeken.

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug krijg van alle tickets of iemand aan de lijn kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerdySs