Klacht: Ik krijg nu helemaal geen folderpakketten meer – al weken niet

op 14 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb hier geklaagd over de slechte bezorging van de folderpaketten. Inmiddels heb ik in weken al geen pakket meer gezien. Spotaa denkt dat een belletje het oplossen van het probleem is. Dat is het niet en ik wil dus ook niet gebeld worden voordat er een concrete oplossing is en ik weer op tijd pakketten krijg. Ik kan me niet voorstellen dat de adverteerders hier blij mee zijn. Ik wil mijn pakket uiterlijk op dinsdag binnen hebben. Liefst eerder zodat ik op koopjesjacht kan.

|Als ik mijn folderpakket op zondagavond in de bus heb.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 juni 2017 om 09:42 geantwoord

Geachte mevrouw Kooij,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Heeft op 05 juli 2017 om 14:36 geantwoord

Ondanks meermaals klagen is de klacht nog steeds niet opgelost. Ook mijn buurvrouw op nr. 131 is ongelukkig over het niet krijgen van het pakket. Wanneer lossen jullie dit nu eindelijk op?

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Kooij, Heel vervelend om te horen dat het nog steeds niet goed gaat. Wij hebben wederom melding gemaakt van het niet ontvangen van de folders en hopen van harte dat u binnenkort de folders van Spotta weer in uw brievenbus zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Kooij