Klacht: ik kocht een vest zwart van anna Field in oktober. Na ongeveer 1 tot 2 maanden dragen zag het er vreselijk uit. Kraag naar binnen gerold vol pluizen

op 14 januari 2014 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb gebeld over de klacht en moest een mail sturen naar terugvordering@zalando.nl Met daarbij 3 photo’s van het vest. Toen ik in januari nog niets gehoord had, heb ik wederom gebeld. Ze hadden de mail niet gekregen. Merkwaardig. Op hun verzoek kreeg ik een ander e-mail adres met service@zalando.nl met de photo’s opnieuw verzonden. Ik kreeg een mail terug waarin ze mijn mail bevestigde op dezelfde dag.
!0 dagen later nog steeds niets gehoord, daarna weer gebeld. Men had weer geen mail van mij gekregen, terwijl ik wel een bevestiging had gehad, dat de mail ontvangen was, of ik de mail nog maar eens wilde sturen. Echt helemaal van de gekke kan ik tot aan het einde van de dagen mails blijven sturen.
Toen kreeg ik net als de mijnheer hiervoor het adres van Zalando Duitsland moest ik daar mijn mail en brieven maar uitprinten en daar naar toe sturen. Alleen de hoeveelheid tijd die ik ermee bezig ben en de frustratie geven me het gevoel dat ze me niet serieus nemen. Ik krijg de neiging om het vest maar gewoon in de zak van max te stoppen

Dat er naar mijn mail en photo's gekeken word of dat ik het vest mag teugsturen op hun kosten en ik mijn geld teugkrijg.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zalando

Heeft op 29 januari 2014 om 14:01 geantwoord

Klacht bevat geen klantgegevens. Wij nemen dan ook aan dat deze klacht via de gebruikelijke procedure in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door helena66