Klacht: ‘ik kan niets voor u doen, ik weet niet wanneer u iets hoort, ik vertel niet hoe ik heet’

op 09 februari 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisterenavond voor ruim 300 euro aan artikelen besteld. Deze zouden vandaag geleverd worden. Ik was er niet en de post heeft het pakje direct naar een afhaallocatie gebracht. Er is geen mogelijkheid tot opnieuw bezorgen.
Ik heb besteld omdat ik de artikelen in de komende dagen nodig heb en geen mogelijkheid heb om naar een winkel te gaan.
Bij klantenservice van de Bijenkorf bood geen enkele oplossing. Het zou intern gemeld worden en een reactie kon vele dagen duren. Het aantal kon niet gespecificeerd worden en ik moest het er maar mee doen. De vrouw in kwestie weigerde haar naam te geven.

Gewenste Oplossing:

De Bijenkorf zorgt er voor dat het pakket, zoals gebruikelijk, nogmaals aangeboden wordt waarbij ik het, zoals gebruikelijk bij de buren eventueel kan laten bezorgen.
De Bijenkorf stuurt zsm een nieuw pakket op wat wel bij mij (of de buren) bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 09 februari 2018 om 23:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Debby,

Wat vervelend dat het pakket na 1 bezorgpoging naar het pakketpunt is gebracht. Normaliter zou dit een 2e keer aan jou aangeboden worden en heb jij de mogelijkheid om via de Track & Trace een nieuwe bezorgafspraak te maken. Dit is helaas niet mogelijk wanneer het pakket bij een pakketpunt ligt.

Ik heb helaas niet de mogelijkheid om het pakket alsnog snel bij jou te bezorgen. Ik zou onze webshop-afdeling wel kunnen vragen om het opnieuw aan te bieden wanneer het na 14 dagen bij ons retour komt, maar ik begrijp dat dit geen optie is, omdat je het sneller nodig hebt. Helaas kan ik je dan alleen aanraden om het bij het pakketpunt af te halen, of zelf de bestelling opnieuw te plaatsen.

Ik heb het gesprek met voor jou nageluisterd. Ik ben van mening dat zij jou niet duidelijk heeft kunnen uitleggen wat er mis is gegaan en waarom je geen nieuwe bezorg-afspraak kon maken. Ik zal dit dan ook intern met haar bespreken.

Ik zie dat zij hier wel netjes een melding van heeft gemaakt. Ik zal zorgen dat wij hiervoor een klacht indienen bij PostNL, zodat zij dit ook met hun bezorger kunnen bespreken.

Omdat ik het oprecht vervelend vind dat dit is gebeurd, stuur ik jou graag een cadeaucard toe. Deze zal digitaal worden verstuurd en kun je binnen 48 uur via email verwachten.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
Ik wens jou nog een hele fijne avond en een goed weekend toe!

Met vriendelijke groet,
#bcare/Scott

Alle klachten die gemeld zijn door DebbydH