Klacht: Ik kan geen slechte recensie plaatsen waardoor een bedrijf er zeer positief op lijkt te staan terwijl we slechte ervaringen hebben.

op 12 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

We hadden via booking.com een nacht geboekt bij NH stables in Nyrany. Leek erg leuk; paarden en andere dieren, zwembadje, goede recensies.
Aangekomen was er niemand aanwezig. Deuren waren open, auto stond er. Geroepen, geklopt, gebeld. Geen reactie. Uiteindelijk mail gestuurd en de stad ingegaan. Net weg ontvingen we mail dat we niet daar konden verblijven maar met adres voor een alternatief. Dit bleek pension van broer van eigenaresse NHStables te zijn. Echter; bedompt, rokerig, incentrum grote stad. Totaal niet lijkend op onze boeking.
Terug gereden naar NH stables. Eigenaresse bleek aanwezig (we hebben sterk het vermoeden dat ze dat bij ons 1e bezoek ook was en zich gewoon verstopt heeft) en stond ons lacherig te woord.
Allerlei smoezen en excuses die we konden weerleggen met mail e.d. van booking.com.
Schandalig gewoon.

We hebben ervoor gekozen alsnog die avond/nacht naar huis te rijden. Jammer van onze laatste vakantiedag maar dit zagen we niet zitten.

Booming.com heeft aangeboden (netjes hoor) om extra kosten te vergoeden maar die zijn er dus niet, alleen verstoord vakantie genot.

Het enige wat we graag willen is een recensie plaatsen over de gang van zaken bij NH stables.
Maar booking.com heeft onze boeking geannuleerd. Dat is procedure, kan niet anders (?).
Dus kunnen we geen recensie plaatsen. Gevraagd per telefoon e.d. of dit anders opgelost kan bv via een leidinggevende maar nee, dat kan niet.

Vandaar deze klacht over de manier waarop recensies worden gemanipuleerd.

Ik wil graag dat booking.com een mogelijkheid biedt om ook een negatieve recensie te plaatsen als de boeking geannuleerd is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique B