Klacht: Ik heb twee pyjamas besteld die zijn nog niet binnen

skloosterman op 25 april 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte L.S

Ik heb op 14 april een bestelling gedaan.maar ik heb nog steeds niks ontvangen.ik heb een berichtje van jullie gehad dat het langer ging duren .Maar we zijn nu een week verder ik heb nog niks gehoord

Gewenste Oplossing:

Als ik het binnen heb berichten dat wat langer duurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 27 april 2020 om 08:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over uw bestelling. Wegens onvoorziene logistieke omstandgheden wordt deze enkele werkdagen later verzonden. Wij stellen alles in het werk het pakket zo spoedig mogelijk te laten leveren. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door skloosterman