Klacht: ik heb met mijn ing pas bij een ABN Amro automaat gepint maar geen geld

op 29 augustus 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is echter wel afgeschreven maar er staat onder dat het een reservering is

Gewenste Oplossing:

ik wil graag mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 30 augustus 2016 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Flooo,

Bedankt voor je bericht! Balen dat het geld van je rekening is afgeschreven zonder dat er geld uit de automaat is gekomen. In veel gevallen worden mislukte transacties automatisch gecorrigeerd.

Om het te checken, kun je met ING contact opnemen. Omdat je zelf bij ING bankiert, kunnen zij nagaan wat er mis is gegaan bij het pinnen en eventueel een onderzoek starten zodat je het geld terug kunt krijgen.

Ook al is het een ABN AMRO automaat, wij kunnen de transactie helaas niet nagaan. Wij kunnen namelijk niet bij jouw rekeninggegevens.

Ik ga er vanuit dat ING je goed kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Dhr. E. van der Struijk
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door flooo