Klacht: ik heb een voucher gekocht

op 05 september 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een voucher gekocht en nu zeggen zij dat deze is vervallen, dus jammer volgens hen en ben ik mijn geld kwijt.
Dit is volgens mij in strijd met de wet. Als ik ergens voor betaald heb moet ik hier ook iets voor terug krijgen

Gewenste Oplossing:

Wanneer zij dit bedrag aan mij vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 07 september 2018 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Helma,

Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. Ik heb geprobeerd om u zo goed mogelijk uit te leggen hoe het concept van Social Deal in elkaar zit. Hopelijk heeft u naar aanleiding van ons gesprek hier ook een beter beeld van gekregen.

We zien u graag weer terug bij Social Deal in de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Maxime - Social Deal
Klachtenafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door helmamerks