Klacht: ik heb een voucher gekocht

op 05 september 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 07 september 2018 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Helma,

Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. Ik heb geprobeerd om u zo goed mogelijk uit te leggen hoe het concept van Social Deal in elkaar zit. Hopelijk heeft u naar aanleiding van ons gesprek hier ook een beter beeld van gekregen.

We zien u graag weer terug bij Social Deal in de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Maxime - Social Deal
Klachtenafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door helmamerks