Klacht: Ik blijf bestellingen krijgen

op 31 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb dit produxt 1 x besteld en betaald nu blijven ze pakjes toesturen zonder dat ik ze besteld heb graag zou ik uit hun bestand gehaald willen worden en ook geen facturen willen ontvangen.

Uit het bestand verwijderd worden geen leveringen en facturen meer krijgebln.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Klarna

1 jaar geleden - Beste Kierth, Vervelend om te lezen dat u het product één keer heeft besteld maar meerdere keren heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Naar aanleiding van uw bericht heb ik u proberen te bellen maar helaas zonder gehoor. Daarom wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl met hierin een tijdstip waarop ik u kan bereiken. Wij zijn geopend op werkdagen van 8.00 uur - 15.00 uur. Alvast bedankt voor uw reactie en een fijne dag gewenst. Groet, Vera

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 06 juni 2016 om 07:58 geantwoord

Beste Kierth,

Helaas heb ik tot op heden nog geen e-mail van u mogen ontvangen.

Mocht u nog vragen of onduidelijkheden hebben, kunt u uiteraard een e-mail sturen naar hello@klarna.nl.

Het is namelijk niet de bedoeling dat u meerdere bestellingen heeft ontvangen terwijl u maar één bestelling wenste te ontvangen.

Een hele fijne dag toegewenst.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Kierth Sewmangal