Klacht: Ik blijf bestellingen krijgen

op 31 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Klarna

1 jaar geleden - Beste Kierth, Vervelend om te lezen dat u het product één keer heeft besteld maar meerdere keren heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Naar aanleiding van uw bericht heb ik u proberen te bellen maar helaas zonder gehoor. Daarom wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl met hierin een tijdstip waarop ik u kan bereiken. Wij zijn geopend op werkdagen van 8.00 uur - 15.00 uur. Alvast bedankt voor uw reactie en een fijne dag gewenst. Groet, Vera

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 06 juni 2016 om 07:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kierth,

Helaas heb ik tot op heden nog geen e-mail van u mogen ontvangen.

Mocht u nog vragen of onduidelijkheden hebben, kunt u uiteraard een e-mail sturen naar hello@klarna.nl.

Het is namelijk niet de bedoeling dat u meerdere bestellingen heeft ontvangen terwijl u maar één bestelling wenste te ontvangen.

Een hele fijne dag toegewenst.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Kierth Sewmangal