Klacht: Ik betaal onterecht voor Vodafone Content en kan niet opzeggen

op 20 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Al ruim 1.5 jaar wordt er € 4 per maand in rekening gebracht voor ” Vodafone Content”. Dat blijkt te zijn: mobiele tv voor de Iphone. Kan ik me niet herinneren te hebben opgegeven.

Punt is: 1) deze dienst is niet eens beschikbaar voor zakelijke klanten van Vodafone (en dat ben ik)! en 2) Vodafone zegt dat ik op smsgedragscode.nl moet opzeggen, maar dat werkt alleen als je de naam van de ongewenste dienst weet en die weet ik nou net niet (mobiele tv / vodafone content werken niet en 3) ik heb al 3 keer de klantenservice gebeld, de eerste 2 kreeg ik helemaal geen reactie op en de 3e verwees mij dus naar smsgedragscode.

Mijn abonnementen heb ik al opgezegd, maar ik wil in elk geval het geld terug dat vanaf het begin in rekening is gebracht, dus ongeveer 18 maanden x € 4 = € 72

Reactie van de melder van de klacht DElberse

5 jaren geleden - Inmiddels heb ik via andere weg - ik had Vodafone ook al schriftelijk benaderd - toch uiteindelijk een bevestiging van Vodafone dat de dienst gestopt is en ik EUR 50 terugkrijg. Het blijft vreemd dat gerekend wordt voor een dienst die niet eens beschikbaar is voor zakelijke klanten en het is ook niet goed dat het zo veel moeite kost om er van af te komen. SMS Card Services helpt daar dan ook niet.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste DElberse, Ik heb je een e-mail gestuurd nav je klacht. Met vriendelijke groet, Marianne Vodafone

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 13 augustus 2012 om 15:12 geantwoord

Klacht van de klant was inmiddels opgelost. Klant nog een mail gestuurd ter bevestiging.

Alle klachten die gemeld zijn door DElberse