Klacht: ik betaal niet wat ik niet gevraagd heb

op 29 januari 2014 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste

Ik heb eerst een rekening ontvangen nu vandaag krijg ik daar een herinnering van dat ik dat moet betalen jij kan me niet verplichten een abonnement te nemen en ben dan ook niet van plan te betalen als en den tweede jullie hebben me een 2 exemplaren opgestuurd ik hoef hier verder niks meer van de ontvangen indien ik nog boeken ontvang stuur ik jullie die terug en kosten betaal ik ook niet als jullie hier op aan dringen ga ik niet nalaten verdere stappen te onder nemen
met vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

alles te stoppen en niks meer te ontvangen en zekers jij gaat me niet verplichten een abonement te neme

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 03 februari 2014 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet. Dit is via email naar de klant gecommuniceerd.

Alle klachten die gemeld zijn door doddy