Klacht: ik ben opgelicht

op 13 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een booking gedaan bij bookings.com bookingnr 2044.762.272 en visa kaart doorgegeven; distis gebeurt een tweetal weken geleden en alles ok. gisteren ontvang ik van bookings dat mijn kredietkaart niet goed is en dat ik moet overschrijven. ik wist bij god wat er aan de visa kaart was. in paniek ze hebben me soort faktuur gestuurd en ik heb online overgeschreen. in de namiddag krijg ik mail van booking.com dat ze tel en mails krijgen van ongewone praktijken van bookings..zoals ik..maar ik had al overgeschreven. de bank kon de betaling niet meer tegenhouden. ik heb gemaild naar hotel en dat is niet hun rekeningnr….wat moet ik? zet ik op facebook deze praktijk of wat? niemand zet wat de oplossing is..k ben zeker 20j llant bij booking.com

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

17 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2044762272