Klacht: iIK VRAAG EEN ANTWOORD OVER MIJN BOEKING.

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb geboekt 19.01.2018. NADOR naar BRUSSEL.de 26.04.2018.
Mijn reservatie NR (PNR) 56138376. Abouazza Hoummad.
achraf.h-14@hotmail.com.
Deze gegeven van uit mijn GSM een foto genomen van mijn laptop tijd van mijn boeking.na mijn boeking geen antwoord.
Dank u.

Gewenste Oplossing:

Ik heb verschillende keer gerijsen met AIR ARABIA , ben ik altijd tevreden.
Dank u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IK ZOU GRAAG EEN ANTWOORD OP MIJN BOEKING