Klacht: The otterbox

op 04 maart 2016 over iHoesjes.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige Week extreme bescherming voor mijn telefoon besteld. The otterbox schijnt een van de best beschermende hoesjes te zijn voor de iPhone 6. Ontvangen binnen een paar dagen, 31 euro lichter, trof ik deze defect aan in de verpakking. Mijn iPhone is op dit moment niet beschermt. Een foto moest ik sturen van het defect. nu is de oplossing om dat ding onder mijn verantwoording daarheen te sturen, op mijn kosten, en dan quote: zodat wij kunnen kijken of dit onder garantie valt. Dat ik het hoesje moet terugsturen dat snap ik, maar waarom word er niet meteen een nieuw hoesje toegestuurd?

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een nieuw hoesje ontvangen, betaal 31 euro voor iets beschermends voor een iPhone van meer dan 500 euro, en ik krijg niks dan tijdverdrijf en afwachting van een goede oplossing. minpunt voor de service

Alle klachten die gemeld zijn door johnvdoest