Klacht: IFA catarina hotel Gran Canaria, We zijn opgelicht!! Door D-reizen

op 18 september 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriendin wou naar een minimaal 4 sterren hotel, omdat ze dat weet dat het goed zit.
Een dag na de boeking van Ifa Carerina via D-reizen proberden we te annuleren, maar dat was niet mogelijk en we waren 100% van het bedrag kwijt. terwijl er op reservering 50% stond.
Na lang gemail en gebel waren we toch echt 100% kwijt.
Uitendelijk na veel geregel konden we dan toch op vakantie.
Bij het uitprinten van de tickets viel ons op dat er een verkeerd vliegveld op papier stond. Na gelbeld te hebben met D-reizen was er helemaal niks mogelijk, dus dan toch maar naar het vliegveld Charleroi.
Toen we net de koffer bijgeboekt hadden en een pakeer gelegenheid geregeld hadden belde D-reizen ons weer op, we konden toch 50% terug krijgen.
Dat is verkeerd geinfomeerd en te laat!! net alles bijgeboekt en alleen al een koffer bij boeken is bij D-reizen al 60,- voor 25kilo per St. Terwijl het bij andere vakantie bereau’s vaak 25,- kost.
Ja, en dat geld konden we dan weer niet terug krijgen.
Dus dan moeten we maar op vakantie!!
Op de vakantie bestemming aangekomen, blekken we voor in 4 sterren hotel met all in als nog overal voor te moeten betalen.
Internet koste 2,- per dag terwijl en gratis op de site stond.
We moeten voor de handdoeken 5,- per. St. Betalen + 5,- borg.
Verder zaten en bloed sporen in mijn lakens en toen ik vroeg om een nieuw laken, moet ik daar 1,- voor betalen.
Ook hadden ze een stoel op de kamer met in 10cm. Groot gat midden in de stoel, er zat ook een
Enorme grote vieze vlek in ons bank.
(Voor het niet geloven van deze klacht, ik heb foto’s).
Ook konden we D-reizen niet op de hoogte stellen omdat ze geen presentatie en infomatie verzorgden!

Kortom we zijn opgelicht!!

In echte vakantie hebben we niet gehad i.v.m Verkeerde informatie.
Dus zou alleen een schade vergoeding op zijn plek zijn hoewel het mij sterk lijkt dat deze 2 organisaties dat doen!!
Ik heb 1300,- betaald voor 7 dagen en wil minimaal 40% terug! Ook omdat het hotel echt niet 4 sterren waard is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

8 maanden geleden - Beste Harm, Vervelend te horen dat jullie vakantie niet naar wens is verlopen. Ik heb de klacht doorgegeven aan mijn collega's in de D-reizen winkel Sneek. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met jullie opnemen. Voor nu nog een prettige zondag. Angela Team Webcare D-reizen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 23 oktober 2016 om 11:56 geantwoord

Beste Harm,

Intern zie ik dat er richting de hoofdboeker inhoudelijk in is gegaan op de klacht. Hieronder een korte samenvatting:

Tijdens het boeken is naast de voorwaarden, duidelijk het volgende vermeld:
- Wij attenderen u er op dat u bij boeking een definitieve overeenkomst aangaat. U hebt nadat u hebt geboekt geen herroepingsrecht.
- De annuleringsvoorwaarden voor deze vakantie worden door de touroperator bepaald.
Bekijk de annuleringsvoorwaarden per touroperator.
- Exclusief transfer.
- Goed om te weten: een boeking van deze speciale aanbieding is, indien beschikbaar, direct definitief. De kosten voor annuleren of wijzigen kunnen tot 100% van de reissom bedragen.
- De kosten voor ruimbagage worden door de touroperator bepaald. Bekijk hier welke bagagekosten voor uw reis gelden.

Verder heeft u via de website zelf gekozen voor vertrekluchthaven Brussel en is deze ook zo aan u bevestigd. Er is met u doorgenomen dat er ter plaatse geen reisleiding aanwezig is, maar dat u wel contact op kunt nemen met een noodnummer. Tijdens de reis heeft u geen contact opgenomen met het noodnummer betreft de klacht ter plaatse. Hierdoor heeft u Floow Travel niet de mogelijkheid geboden om de klacht ter plaatse voor u op te lossen. Conform de voorwaarden dient u een klacht direct te melden aan de reisorganisatie, in dit geval Floow Travel. Dit is in dit geval niet gebeurd en daarom wordt er niet over gegaan tot vergoeding.

Zoals mijn collega in de vakantiewinkel in Sneek heeft aangegeven, raden wij u aan om voor de volgende reis langs de vakantiewinkel te gaan. Thuis ziet u namelijk misschien dingen over het hoofd en deze zaken nemen wij juist persoonlijk door. Mocht een vakantiewinkel niet gemakkelijk zijn dan kunt u ook bellen, chatten of een privé bericht sturen via Facebook.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Charlotte
D-reizen – Webcare