Klacht: iet geleverd

op 26 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik begrijp niet dat zo een firma de mensen op een dwaalspoor en bedriegen
ik heb dik 5 weken een bestelling gedaan
ik kreeg een mail dat de levering is mislukt
wij zij het huis niet uit geweest ,en ze zouden om 4 uur smorgens geleverd hebben , dat kan niet ik heb geen pakket gekregen en ben dan ook 70 euro kwijt denk ik
De communicatie laat ook de wensen over probeer maar iemand te berijken
bestellen kan in het Nederlands en daar stopt het dan verstaan ze je niet meer
Foei Foei Foei

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling krijg of mijn euro s terug maar liefst mijn bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 december 2017 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ivan Vernimmen,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik heb uw klacht ontvangen en zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Tracking link:
http://www.jcex.com/EN/Tracking_Result2.aspx?types=J&DetailNumber=JCEXQ2000899699IN

We hebben de zending getraceerd en kunnen u vertellen dat uw pakket al in uw land/bij uw lokale postkantoor is aangekomen.

Neem in dit geval contact op met uw plaatselijke postkantoor om naar details te informeren over trackingnummer JCEXQ2000899699IN. Wij hopen dat u de zending snel ontvangt.

Belgium: (+32) 2 201 23 45 or (+32) 2 556 64 42 / 43

Als de online informatie aangeeft dat het pakket niet in uw land is aangekomen, kan het pakket verloren zijn gegaan bij het transportbedrijf. Graag horen we van u of u wilt een volledige terugbetaling.

Met vriendelijke groet,
Leon
lightinthebox.com Klantenservice

Heeft op 26 december 2017 om 14:05 geantwoord

Sorry het is niet 6.69 euro maar 66.9 euro

Alle klachten die gemeld zijn door Ivan Ver