Klacht: Iemand met een kluitje in het riet sturen

op 07 oktober 2017 over Cluse.nl in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Beste heer/mevrouw,

Op 16 September jl heb ik een order geplaats op www.cluse.nl. Het ging hier om een horloge die ik voor de verjaardag van mijn vriendin heb gekocht. Echter is het een en ander goed mis gegaan.

Op uw website staat dat de levering 1-2 werkdagen kan duren (indicatie), echter heb ik gistermiddag pas het cadeau ontvangen. Mijn vriendin was 25 September jarig… Ik heb meerdere malen contact gehad met jullie via de chat, mail en via telefonie. Bij elk contactmoment werd ik gefrustreerder..

Bij het eerste contactmoment werd mij door een van uw klantenservice medewerksters gezegd dat ik zelf contact moest opnemen met DPD (uw leverancier) want alleen zij konden mij verder helpen. Ik heb meteen contact opgenomen met DPD en zij gaven aan dat de bestelling nog niet binnen was. Ik heb daarna meteen contact opgenomen met Cluse en daar kreeg ik het bericht dat het werd uitgezocht en ik zo snel mogelijk antwoord kreeg… het was ondertussen woensdag 20 September en sindsdien heb ik elke dag contact gehad met jullie.

Ik heb aangegeven dat ik het nogal lullig vind als mijn vriendin geen cadeau had voor haar verjaardag, echter was het antwoord “onze excuses maar wij pakken het op”. Op mijn vraag wanneer ik antwoord kreeg, kon men geen antwoord geven.. Toen ik vroeg of ik teruggebeld kon worden, kreeg ik te horen “Ik kan u niet vertellen wanneer wij u terugbellen”… kortom.. antwoorden waar ik als betalende klant niks mee kan. Ik heb de gesprekken/mails en telefoongesprekken opgeslagen, dus die wil ik u met alle liefde toesturen.

Helaas blijft het niet bij bovenstaande… mijn moeder was ook zo “slim” als ik om iets te bestellen bij jullie voor de verjaardag van mijn vriendin en ook mijn moeder heeft haar cadeau te laat gekregen, maar nog vervelender? het verkeerde cadeau!!!

U begrijpt waarschijnlijk dat ik alles behalve tevreden ben met de afhandeling van mijn probleem. Het probleem is alleen maar groter geworden en ik voel mij haast genoodzaakt om de gesprekken op social media te gooien, zodat andere mensen kunnen zien hoe u met uw klant omgaat. Ik ben er helemaal klaar mee!

Ik verwacht binnen zeer korte termijn een reactie van u, anders zal ik de nodige stappen ondernemen om dit onder de aandacht te brengen bij een groter publiek.

Ik wil dat u met een gepaste oplossing komt die mij tevreden stelt (u heeft hier een vrije keuze in) en ik ben benieuwd wat deze oplossing zal zijn.

Reactie van de melder van de klacht dhrslangen

2 maanden geleden - Nog altijd geen reactie. Tevens wordt door medewerkster Anneloes de telefoon neergelegd als ik aangeef dat ik alles behalve tevreden ben...

Reactie van de melder van de klacht dhrslangen

2 maanden geleden - Nog steeds geen reactie en wederom zelf gebeld. Nog altijd geen oplossing gevonden en ik word teruggebeld binnen 24 uur. Ben benieuwd..

Alle klachten die gemeld zijn door dhrslangen