Klacht: Iemand gebruikt mijn gegevens..

op 01 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste mevrouw of meneer,

Helaas ben ik er achter gekomen dat iemand fraude pleegt met mijn gegevens. Bij verschillende abonnementen hebben ze me aangemeld met mijn gegevens. Ik zit namelijk in de schuld sanering en kan mezelf onmogelijk ergens inschrijven. Ook online via andere sites met name ticket veiling , kamers.net en dergelijke zijn mijn gegevens gebruikt. Op een adres waar ik niet woon.. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.. Ik kan namelijk niet eens sporten wegens een hernia. Ik heb een ongeluk gehad in 2014 en ben arbeidsongeschikt. Alstublieft help mij met een oplossing… Aangifte is middels al gedaan en ze zijn bezig met een onderzoek. Ik hoop echt dat hier een einde word gemaakt

Gegevens: Hayat Dira
27-12-1996 adres dat gebruikt word: Halvemaanstraat 143

Als er hopelijk een einde aan komt..

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 mei 2016 om 07:52 geantwoord

Beste Hayat,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat er fraude wordt gepleegd met jouw gegevens. Het lidmaatschap dat op jouw naam staat is aangemaakt op 25-2-2015. Ik heb het nu opgezegd per 1-6-2016. Er staat nog een bedrag open van €165,17.

Op vertoon van de aangifte van fraude kan ik het openstaande bedrag wegboeken. Jij kan dit mailen naar social@basic-fit.com.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Hayatdira