Klacht: iedere maand een boete betalen

op 11 juli 2012 over Zekur in de categorie Zorgverzekering

Ik heb een ziektekostenverzekering bij Zekur.Omdat ik geen nieuwe polis/pasje had gekregen heb ik gebeld naar Zekur. Daar zeiden ze dat ik daar niet verzekerd was. Toen heb ik de premiebetaling stopgezet ( niet slim misschien ).Op een dag stond er een deurwaarder voor mn deur wegens niet betalen van premie.Ik had al diverse aanmaningen gehad maar omdat ik ben verhuisd is dit niet aangekomen.Er is een rechtzaak geweest en er is loonbeslag gelegd.Zekur gebeld en als ik kon aantonen dat ik al lang op mijn nieuwe adres woonde zouden de incassokosten worden kwijtgescholden. Nu ik dat heb aangetoond weet niemand bij Zekur er nog wat van.Maar wat het meest vervelende is. Ik betaal nu iedere maand 150 euro aan Zekur.Dat is de zorgverzekering plus iedere maand een boete van 70 euro.Ik moet dus de deurwaarder/incassokosten betalen en ik krijg van Zekur ook iedere maand een boete van 70 euro.En dan heb ik het nog niet eens over het aflossen van de deurwaarder.Echt schandalig dat ik iedere maand 70 euro extra kwijt ben voor niks.Zo kom ik als student nooit aan aflossen toe.

In ieder geval die maandelijkse boete van 70 euro eraf. Dat heeft totaal geen zin

Alle klachten die gemeld zijn door driver111