Klacht: Zeer teleurgesteld in de service

Chris1234567 op 22 december 2022 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Op 16 december heb ik online kerstcadeautjes besteld bij iciparis. Op 22 december contact opgenomen via de chat omdat ik mijn bestelling nog niet ontvangen had. De enige oplossing die geboden werd was opnieuw een bestelling te plaatsen met click collect om de artikelen nog voor de kerst te kunnen hebben. Wel moest ik opnieuw betalen, de andere bestelling zou dan geannuleerd worden en terugbetaald na 5 werkdagen. Nu waren de artikelen ook niet op voorraad in mijn woonplaats dus moet het verder weg opgehaald worden. Ook kreeg ik de mededeling dat er geen boodschap erbij vermeld kan worden en ook geen naam op de cadeautjes die wel ingepakt konden worden. Mijn zoon moest de bestelling ophalen en aangezien er cadeautjes voor hem bij zaten had ik graag gezien dat ze ingepakt waren, maar dan weet ik niet wat waarin zit. Daar kon de medewerker mij ook niet mee helpen. Uiteindelijk de bestelling dus geplaatst om af te halen, dat zou binnen 1 uur kunnen. Maar helaas na een uur nog geen afhaalbewijs. Ik heb toen weer contact opgenomen met de chat. Maar de mederwerker kreeg de collega’s bij het filiaal niet telefonisch te spreken. Ik moest dan zelf maar bellen. Toen ik aangaf dat de eerdere bestelling ook al fout was gegaan werd mij verteld dat dat toch al opgelost was? Het zou terugbetaald worden. Voor mij is het helaas helemaal niet opgelost, ik heb al 2 keer het bedrag moeten betalen. Geen artikelen ontvangen en ook geen geld terug. Jammer dat er zo makkelijk over gedacht en gedaan wordt bij Iciparis, geen begrip. Ik liet mijn emailadres achter en zei dat ik hoopte op nette excuses van hun kant, maar dat kon ook niet. Ik ben zeer ontevreden en teleurgesteld. Ik ben mijn vertrouwen kwijt in dit bedrijf.

Nette excuses en begrip, het zou fijn zijn als er toegegeven wordt dat dit geen goede service is.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris1234567