Klacht: Klantonvriendelijk

op 31 december 2019 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Vandaag rond 12.45 naar de ici paris in Alkmaar geweest om mijn cadeaubon te spenderen. Ik vroeg aan de supervisor (Gabriella) volgens mij of zij wilde kijken hoe veel geld er op de cadeaubon stond. Mevrouw liep geïrriteerd naar de kassa om het te bekijken en gaf de kaart terug.

Ik vroeg om Dior eyebrow plump. Een personeelslid was aan het zoeken en kon het niet vinden in de 3 lades. Er is een ander personeelslid bijgekomen om te kijken. Ik zag meteen het product wat ze zochten en rijkte ernaar waardoor de supervisor met een arrogante blik naar mij keek en het dit product uit mijn handen wil trekken. Ik vroeg aan haar of zij wat vriendelijker kon zijn en daarna kreeg ik een grote mond van haar terug. Een andere personeelslid (jong meisje) ging er ook mee bemoeien door een grote mond te geven.

Ik vroeg aan de supervisor haar naam en gaf aan dat zij erg klantonvriendelijk is en zij wel wat vrolijker kan gaan kijken naar klanten. Deze mevrouw wilde niet zeggen hoe zij heette maar op haar naamplaatje heb ik toch haar naam kunnen onthouden.

Hiervoor was ik bij de Douglas geweest en het verschil tussen klantvriendelijkheid is onwijs groot. Ik werd daar vriendelijk geholpen met een lach op iemand zijn gezicht i.p.v. een arrogante houding en een grote mond.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zo wordt geholpen. Misschien dat zij een cursus kan gaan volgen voor communicatie en klantvriendelijk zijn. Dit was mijn laatste keer bij de ici paris.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphinia