Klacht: bezorgd maar niet bezorgd, bereikbaar maar niet bereikbaar

op 26 maart 2020 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Online een bstelling gedaan bij ICIparis. Van Post.nl bericht gehad dat het tussen 12 en 2 uur bezorgd zou worden. Thuis gebleven en om 13.10 uur kregen we bericht van postnl dat het bezorgd zou zijn. Niet dus, ook niet ervoor getekend , ook geen briefje in de bus dat het bij buren is bezorgd.

Post nl gooit gewoon te telefoon erop, niet te bereiken, maar ICIparis is verantwoordelijk als verkoper. Nou en dan begint het…

telefonisch zijn ze niet bereikbaar, alleen via de chatrobot mila. dat schiet al niet op en op een gegeven moment zegt ze een collega te roepen. daarna niets meer. Ik kan nergens mijn klacht kwijt dat ik niets onvangen heb.

buiten dat dat al heel vervelend is, snap ik het management van deze club niet dat ze zo klantonvriendelijk doen.zo kan ik ook roepen dat ik nooit klachten krijg…

enfin, dan storneren we de betaling maar en bestellen we noooooooit meer iets daar.

als ze bereikbaar zijn én als ze de klacht oplossen (waarvan ze dus blijkbaar niet op de hoogte gesteld willen worden.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door corinne1001