Klacht: Behandelt als dief

op 28 januari 2020 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Vandaag zou ik mijn favoriete foundation kopen van BE cosmetics, dit is het huismerk van Ici paris. Toen ik bij de vestiging in leeuwarden binnengelopen was liep ik naar de plek van de foundation om een medewerker, die op de grond zat, aan te spreken of ze me kon helpen. Hierbij een beetje bot ja als antwoord gekregen maar ze zou mijn geliefde foundation uit de lade gaan halen. Net voordat ze me de foundation overhandigde griste ze haar hand terug en riep je mag m gelijk bij me af komen rekenen, waarop ik zei: als het kan kijk ik graag nog even rond. De mevrouw keek me smerig aan en zei prima, maar ik leg de foundation bij de kassa. Ik heb dit nog nooit eerder hier meegemaakt en ik koop de foundation al jaren! Ik ben een goede vervanger gaan zoeken bij de Douglas, waar ik overigens ontzettend aardig behandelt ben, en toen ik mijn verhaal deed ook te horen kreeg dat dit vaker gebeurd bij de Ici paris in Leeuwarden. Voor mij op deze manier nooit meer.

Het moment dat ik de winkel kan binnenlopen en me niet meer zo ongemakkelijk voel door medewerkers.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EstherIrenedijkstra