Klacht: bezorgd onder een andere naam met mij email

Diesel op 20 juni 2019 over Ibizamode in de categorie Internetshops - Kleding

geachte ik ben hopeloos verdrietig ik ben 57 jaar en heb in het verleden wel is wat besteld bij ibiza mode maar nu niet meer nu blijkt op 1 juni met een briefje op mijn deur van ene mandy mulder kledingbesteld te zijn van 600 euro van mijn email af ze behandelen mijn honds en billink mort ikmaan betalen omdat het met afterpay is gegaan heb op 8 juni aangifte gedaan want de post had het in mijn tuin gelegd want stond op het briefje niet bij de buren masr in de tuin ik was heel de dag niet thuis pas in de avond omdat ik asn het opassen was op mijn kleinkinderen ibiza mode zou ook de politie as gifte hebben gedaan maar dat geloof ik niet ik kon pas op 8 juni terecht en blijven volhouden dat ik heb besteld ik ben 57 en loop niet in meer in ibiza kleding was maar waar stuus constant mails klacht op facebook gezet bij hun site die verwijderen ze gelijk maken me bang dat ze voor mij de politie hebben ingeschakeld dat ik niet het op facebook mag zetten etc ben boos heel boos dus op 31 mei 2019 is er besteld en 1 juni is het door post nlmin mijn tuin gelegd de jongen is nog asn mijn deur geweest van sorry ik dacht dat jij wat had besteld ik zei nog ik ven geen mandy mulder en we doen altijd onder elkaar met de buren als er een pakketje is bij elkaar maar het mocht absoluut niet bij d buren afgeleverd worden ik hoop dat u wat kan betekenen want ze blijven volhouden maar ik ook ook zggen ze van mijn ip adres is besteld heb nu datums opgevraagd van aangifte bij politie als ze dat gedaan hebben en bestelling gedaan op mijn ip adres allemaal gebluf want ze laten nu niets meer horen vrirndelijke groetjes gea

als ik niets hoef te betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen en een ander de kleding heeft en niet hoef te betalen masr ik wel van mijn centen 600 euro post nl is hier versntwoordelijk voor wsnt heb ook gelezen dat ze het nooit voir je deur en nooit in je tuin onbeheerd mogen neer zetten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibizamode nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diesel