Klacht: Retourneren

Sait Koc op 05 februari 2022 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een scherm ( voor smartphone)en twee screenprotector besteld. I Mania heeft een scherm en een screenprotector gestuurd aan mij. Het scherm past niet aan telefoon. Daarom heb ik alles (scherm en een screenprotector)terug gestuurd naar I Mania. Wij hebben een screenprotector ontvangen zeggen ze. Ik heb bijna 10 e mails gestuurd. Maar het lukt niet. Ze hebben 3.95€ terug betaald voor 1 screenprotector. Ze willen niet mijn geld terug betalen. Ik heb 52.80€ betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

i-Mania.nl

Heeft op 26 oktober 2022 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Sait,
Geretourneerd en niet geretourneerd.
Een winkel is wettelijk niet verplicht ) te crediteren voor een NIET geretourneerd artikel.
Je bent gerefund precies het bedrag wat je hebt teruggestuurd.
Niet meer en niet minder.
Dat men toe was (kennelijk) aan een (Vrijmibo) einde week en je heeft uitbetaald is naar ons inziens een grote foutWij bekostigen dit gelukkig niet/staan in ons recht. Zou er nog bij moeten komen : Winkel bekostigen wat de klant niet retourneert.
Einde kwestie let op mede-ondernemers!
Evengoed een mooie dag voor jou!
Liefs Jessica
Team I-Mania

Alle klachten die gemeld zijn door Sait Koc