Klacht: Pure bedriegers

jpcoppens op 10 maart 2023 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Dit bedrijjfje zijn pure bedriegers. Een klapsleutel voor de auto gekocht. Zonder electronica, dat wist ik wel. maar je koopt werkelijk NIETS. Een hard plastieken doosje. Zelfs zonder druktoetsen. Echt NIETS dus. En daarvoor moet je 3 weken wachten. Omdat het chinees nieuwjaar was……En als je reageert op hun klantenservice, krijg je het verwijt dat je niet vriendelijk bent en dat ze dan niets meer willen doen en je ‘on hold’ zetten. Pure bedriegers. Wegblijven van die site is de boodschap.

Geen oplossing mogelijk.
Alleen mensen waarschuwen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jpcoppens

11 maanden geleden - Gewoon anderen waarschuwen dat ze niet dezelfde fout maken als ik : kopen bij i-mania, betalen en onbruikbare rommel krijgen.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

i-Mania.nl

Heeft op 10 maart 2023 om 12:49 geantwoord

Hi Jean Pierre Coppens,
Het enige wat je had hoeven doen is: Vriendelijk zijn.;)
Dit is het resultaat van een klant welke helaas hier niet toe in staat is.
Wij accepteren onbeschoft gedrag niet, laat dat helder zijn.
Dat dit dan het resultaat is: Leugens op het netHet zij zo..
Mooie dag het allerbeste voor jou:)
Warme groet,
Jessica

jpcoppens

Heeft op 10 maart 2023 om 13:03 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ze kunnen het zeveren niet afleren. logisch. het zijn en blijven bedriegers. De kern van het probleem is : DE ROMMEL die ze opsturen. Indien geen rommel is er helemaal geen communicatie nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door jpcoppens