Klacht: Onbetrouwbaar

Robert Bosmans op 18 november 2022 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

I september heb ik een doorstroomapparaat bij hen gekocht door zogezegde omstandigheden kon het niet geleverd worden.
Ik denk dat men dan mijn geld zou terug storten doch dit niet het geval ze geven een waardeloze tegoedbon waar ik niets kan met doen daar er niets bruikbaars in bun assortiment zit,dus resultaat gelag kwijt.
Is volgens mij een oplichting strategie.

Terugbetaling van mijn geld.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

i-Mania.nl

Heeft op 22 november 2022 om 10:41 geantwoord

Graag contact opnemen met de shop zelf, onze dank!

Hi, Robert Bosmans, Goedemorgen,
Vervelend dat je ontevreden bent.
We hebben alleen iets anders staan: Je annuleert! een item welke speciaal voor je is besteld.
Oplichting is niet relevantWe hebben je immers niet gedwongen om dit te bestellen/te betalen en vervolgens weer te annuleren.;)
Zie aub ook (en het liefst voor ..bestellen) de pagina OVER ONS/HOE WERKT I-MANIA?
Niets bruikbaars in een assortiment van meer dan 800.000 items lijkt me niet aan de orde/wat stugneem je tijd om iets uit te zoeken.

Algemeen:
We zouden het alleen zeer op prijs stellen wanneer de consument een vraag en/of klacht met de verkoper zelf opneemt.
Klachten op Het Internet plaatsen helpt geenszins.
We willen je graag helpen, echter, dan wel op de juiste/vriendelijke wijze wat voor beide partijen fair is.:)
Prachtige dag!
Warme groet,