Klacht: Levering blijft uit

arundemc op 30 mei 2014 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ruim een week geleden een laderset voor de telefoon besteld, netjes direct via iDeal betaald, maar vooralsnog niets ontvangen van i-Mania.
Ook al gaat om een bedrag van 8 euro ofzoiets, toch even een mail gestuurd naar ze. Het antwoord was dat ze mij bedankten voor het bericht en dat het verzonden is op 23-5. Het zou tussen de 1-3 werkdagen duren.

Daar heb ik lekker veel aan. Goede service dit.
Kijk dus uit met deze webshop.

Heel die lader kan me niet interesseren. Uit principe wil ik mijn geld terug.

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

i-Mania.nl

Heeft op 30 mei 2014 om 14:45 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Uw order is reeds verzonden/afgehandeld op 23-05.

Hier is tevens een verzendbevestiging verzonden op 23-05.
Op uw vraag op 27-05 bent u netjes terugbericht op 27-05.

Wanneer hetgeen reeds nog niet binnen, dient de klant de desbetreffende webshop te berichten en niet klacht.nl.
Immers kunnen wij niet zien met brievenbuszending of hetgeen is ontvangen.
Dit gebeurt met PostNL, hier hebben wij geen invloed en/of zicht op.

Ik verzoek degene dus vriendelijk zijn of haar berichtgeving te houden tot de desbetreffende webshop.

Mvg, I-Mania

Bericht van i-Mania.nl

9 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Levering is gedaan met 100% zekerheid: op 23-05 via de door de klant gekozen optie brievenbuszending. Wij bieden ook brievenbuszending aan met track and trace, dit was immers ook een optie geweest voor de klant. Wanneer een order niet aankomt handelen wij hetgeen altijd netjes af met de klant, Dit mits wij hiervoor de kans krijgen uiteraard. PostNL levering gaat in 96% van de gevallen goed en word binnen 3 werkdagen geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een order niet aankomt. Evt dat het aan het adres ligt van de klant, dit kan een evt. reden zijn. Nogmaals verzoek ik deze klant vriendelijk de desbetreffende webshop zelf te berichten ipv klacht.nl. Mvg, I-Mania

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van i-Mania.nl beoordeeld.

arundemc

Heeft op 02 juni 2014 om 13:11 geantwoord

Dit is geen oplossing. Jullie hebben inderdaad een mail teruggestuurd met daarin niets meer dan dat het product verzonden zou zijn. Brievenpost duurt nooit dusdanig lang, geef me maar gewoon mijn geld terug want dit vind ik echt belachelijke afhandeling en service.

Helaas te laat gekeken naar reviews over deze zgn. webshop en meer mensen hebben klachten, vandaar dat ik direct hier een bericht heb geplaatst, want vanuit jullie komt (alweer) geen oplossing! Regel het maar met PostNL waar mijn bestelling is, of stort me mijn geld terug.

Bericht van i-Mania.nl

9 jaren geleden - Geachte klant, Zojuist deze heer wederom een bericht gestuurd met daarin reeds eerder gemelde bovenstaande informatie. Tevens ook nogmaals gemeld dat de bestelling van deze heer met 100% zekerheid is verzonden op 23-05. Bezorging gebeurt via PostNL, leveringen kunnen langer duren dan gemiddeld. Hier (met brievenbuszending zonder tracking) hebben wij helaas geen invloed en/of zicht op. Wanneer een order niet aankomt kan dit meerdere redenen hebben: o.a. evt adresgegevens niet correct zijn ingevoerd e.d.. Tevens dient de klant de correspondentie te houden tot de desbetreffende webshop. Een webshop kan immers alleen een vraag behandelen wanneer wij hiervan op de hoogte worden gesteld en/of nogmaals van op de hoogte worden gesteld. Mvg, I-mania

Alle klachten die gemeld zijn door