Klacht: Geen product en geen geld terug, loze beloftes!

Michael Aken, van op 20 augustus 2022 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Oplader besteld voor m’n smartwatch die ik dringend nodig had, op website stond dat die op voorraad was voor een nette prijs, dus besteld.

Krijg ik een mailtje:
—————————————————
Status update:
Dit artikel was stond op voorraad in op onze site, maar helaas bleek deze niet meer in voorraad. Onze excuses!
Dit artikel is wel al reeds direct voor jou in bestelling gezet bij de leverancier.
Dit om deze asap bij ons binnen te krijgen. Levertijd is momenteel nog ca. 7 werkdagen. Vindt je dit te lang duren dan kan je natuurlijk annuleren. Stuur dan even een reply op deze email
—————————————————

Op zich netjes ware het dat ik vervolgens niets meer van ze hoor en mail met de vraag hoe lang levering nog gaat duren, het antwoordt is weer bovenstaand automatisch mailtje.

Weer gemaild, krijg ik als antwoord dat ik bij bestellen op de website had kunnen zien dar artikel niet voorradig was????
Nou nee dus, er stond op voorraad anders had ik nooit besteld.

Weer gemaild, dit uitgelegd en m’n geld terug gevraagd.

NU RUIM EEN MAAND VERDER nog geen artikel en ook m’n geld nog niet terug.

En telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken, waardeloos!

Per direct mijn geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

i-Mania.nl

Heeft op 22 november 2022 om 10:45 geantwoord

Graag contact opnemen met de shop zelf, dan wordt er intern naar gekeken.

Hi Florieke de Kraker, Goedemorgen,
Vervelend dat je ontevreden bent.
Algemeen:
We zouden het alleen zeer op prijs stellen wanneer de consument een vraag en/of klacht met de verkoper zelf opneemt.
Klachten op Het Internet plaatsen helpt niet, mits de klant niet eerst zelf/netjes contact heeft opgenomen/neemt met de verkoper.
We willen je graag helpen, echter, dan wel op de juiste/vriendelijke wijze wat voor beide partijen fair is.:)
Hoop dat jij hier ook voor bent en zie je mail naar ons (zelf) toe graag tegemoet, mijn dank!
Prachtige dag!
Warme groet,
Jessica Team I-Mania

Alle klachten die gemeld zijn door Floww