Klacht: Geen contact/reactie op retouring

Ghiel1951 op 06 oktober 2022 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 september heb ik mijn bestelling retour gedaan. Binnen 14 dagen zou het geld worden terug gestort op mijn rekening. Op 28 september heb ik mijn bewijs opgestuurd van de post NL. Tot op heden heb ik geen reactie en zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Telefonisch wordt je continue doorgestuurd naar de website.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik zo snel mogelijk mijn geld terug gestort krijg.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

i-Mania.nl

Heeft op 26 oktober 2022 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Ghiel, Goedemorgen,
Contact:
Wanneer men besteld (voor bestellen heeft onze voorkeur) de site kan men zien dat contact via mail gaat.
Ook kan men zien dat wij altijd! reageren.
Uitzonderingen zijn:
1: Echter op foutief ingevoerde e-mailadressen vanuit de klant kan een winkel niets.
2: Tevens soms spambox terecht/wereldwijd probleem.
3: OnvriendelijkheidOnvriendelijke mail? Geen reply. (zie aub ook onze voorwaarden op de site)
Contact?
Graag de winkel zelf mailen voor evt. hulp.
Op internet iets plaatsen is 1 geen direct communicatie.
Alles staat netjes en helder uitgelegd voor de consument, Over OnsContact/A.V.
Ik dank je en wens je een mooie dag toe/alle goeds!:)
Liefs en een warme hartelijke groet,
Jessica
Team I-Mania

Ghiel1951

Heeft op 26 oktober 2022 om 13:21 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing retour gestuurd
Tot heden nog geen geld terug storting mvg m.blikslager

Alle klachten die gemeld zijn door Ghiel1951