Klacht: bestelling niet ontvangen

Michael Aken, van op 28 september 2022 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is inmiddels al meer dan een mand voorbij dat ik een bestelling heb geplaatst op de website man I-mania. Toen in de bestelling had geplaatst stond er dat de artikel wel in voorraad is. Ik kan nu de bestelling ook niet annuleren en ik krijg het volgende bericht:

wil dit met veel liefde voor je doen, alleen kan ik deze helaas niet meer annuleren bij de leverancier wegens dit een: Op Bestelling Item is. .

Al zouden wij willen dan annuleert de leverancier deze items niet meer/is daar geen mogelijkheid toe bij hen. (zie aub Hoe werkt I-Mania?)

Als je het fijn vindt kan ik je wel 1 van de volgende de opties aanbieden!;)

Omruil:

Omruil voor een ander item(s) uit ons assortiment.

OF

Tegoed: Tegoed van je artikelbedrag .(1 jaar geldig is vanaf datum reply)

Laat maar weten of je dit fijn vindt, dan kan ik je order On Hold zetten. (Bij geen (tijdig) reply wordt de order nl. (automatisch) verzonden en blijft deze staan)

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

i-Mania.nl

Heeft op 22 november 2022 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Graag contact opnemen met de shop zelf, dan wordt er intern naar gekeken.

Hi Sarah, Goedemorgen,
Vervelend dat je ontevreden bent.
Algemeen:
We zouden het alleen zeer op prijs stellen wanneer de consument een vraag en/of klacht met de verkoper zelf opneemt.
Klachten op Het Internet plaatsen helpt niet, mits de klant niet eerst zelf/netjes contact heeft opgenomen/neemt met de verkoper.
We willen je graag helpen, echter, dan wel op de juiste/vriendelijke wijze wat voor beide partijen fair is.:)
Hoop dat jij hier ook voor bent en zie je mail naar ons (zelf) toe graag tegemoet, mijn dank!
Prachtige dag!
Warme groet,
Jessica Team I-Mania

Alle klachten die gemeld zijn door sarah128