Mijn Klacht:
23-05-2022 heb ik een smartwatch besteld bij GoPro-mania, 30-05-2022 heb ik het horloge teruggestuurd omdat het helemaal niet voldeed aan de verwachtingen. Vervolgens krijg ik in eerste instantie geen reactie meer van GOPro-mania. Na talloze mails krijg ik wel reactie en vragen ze om bestelnummer en bankgegevens. Nadat ik dat meerdere keren heb vertrekt krijg ik dit te horen:
Bedankt voor het mailen!
Het spijt ons voor het evt. veroorzaakte ongemak!
De afdeling welke de terugbetalingen afhandelt heeft het een beetje druk deze dagen ivm personeelstekort en zieken. Ze roeien even met de riemen welke ze hebben momenteel.:)
Deze zullen proberen hetgeen zo snel mogelijk in orde te brengen, dus aub geen zorgen!
Bedankt voor je begrip/geduld en nog een hele fijne dag!:)
Kortom ik wordt al 4 maanden door GoPro-mania aan het lijntje gehouden.
MIJN ADVIES KOOP NOOIT IETS BIJ GOPRO-MANIA!!!
Datum van ervaring: 21 september 2022
Gewenste Oplossing:
Geld terug
