Klacht: 4 maanden na retour smartwatch nog steeds geen geld terug

ErikenPluim op 19 oktober 2022 over i-Mania.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23-05-2022 heb ik een smartwatch besteld bij GoPro-mania, 30-05-2022 heb ik het horloge teruggestuurd omdat het helemaal niet voldeed aan de verwachtingen. Vervolgens krijg ik in eerste instantie geen reactie meer van GOPro-mania. Na talloze mails krijg ik wel reactie en vragen ze om bestelnummer en bankgegevens. Nadat ik dat meerdere keren heb vertrekt krijg ik dit te horen:
Bedankt voor het mailen!

Het spijt ons voor het evt. veroorzaakte ongemak!

De afdeling welke de terugbetalingen afhandelt heeft het een beetje druk deze dagen ivm personeelstekort en zieken. Ze roeien even met de riemen welke ze hebben momenteel.:)

Deze zullen proberen hetgeen zo snel mogelijk in orde te brengen, dus aub geen zorgen!

Bedankt voor je begrip/geduld en nog een hele fijne dag!:)

Kortom ik wordt al 4 maanden door GoPro-mania aan het lijntje gehouden.

MIJN ADVIES KOOP NOOIT IETS BIJ GOPRO-MANIA!!!

Datum van ervaring: 21 september 2022

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar i-Mania.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door i-Mania.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat i-Mania.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

i-Mania.nl

Heeft op 26 oktober 2022 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Erik,
Graag deze verwijderen i.v.m. wij geen GoPro-Mania zijn.
Ik dank je en wens je een mooie dag toe/alle goeds!:)
Liefs en een warme hartelijke groet,
Jessica
Team I-Mania

ErikenPluim

Heeft op 26 oktober 2022 om 17:06 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat het I-mania en Goprom ania gewoon hetzelfde bedrijf is blijkt wel uit het feit dat ik een mail kreeg van de klantenservice van I-mania.

[email protected]

2 sep. 2022 13:14

aan Erik
Hoi Erik, goedemiddag,

Heb je het juiste ordernummer voor me ?

Dan kan ik verder gaan. :)
Heb een fijne dag! :)

Lieve groet,
Anjali

Jevy WebShops KlantenService
Privacy Verklaring - Algemene Voorwaarden

Alle klachten die gemeld zijn door ErikenPluim