Klacht: Waardeloos

Jaimy112 op 28 maart 2022 over I-Kook Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Waar moet ik beginnen, lieve mensen bestel hier nooit maar dan ook nooit je keuken! Ze zijn erg vriendelijk tot dat ze je hard verdienden geld binnen hebben. Mei 2021 hebben wij onze keuken besteld en toen begon het drama.
Het begon al bij het leveren de keuken werdt niet compleet geleverd.
De volgende dag kwam de monteur de keuken instaleren, die monteur heeft pruts werk geleverd, de bovenste keukenkasten schreef opgehangen, de afzuigkap met doorgedraaide schroeven opgehangen, met het gevaar dat de afzuigkap nog maar aan 1 schroef hangt en elk moment naar benden kan komen. Tevens is er wasbak geplaats die wij niet besteld hebben en ook nog eens verkeerd aangesloten waardoor er een lekkage is ontstaan in onze nieuwe keuken kast.

Als je ikook belt zijn ze al te beroerd om de telefoon op te nemen en mocht je dan een keer iemand aan de lijn krijgen worden er valse beloftes gedaan, dit is ons namelijk al een paar keer overkomen.

Ze hebben een monteur ingeschakeld om de afzuigkap na te kijken en die is geweest en die concludeerde dat de afzuigkap door de monteur van ikook verkeerd is opgehangen, maar ikook is zo slim dat ze de monteur op jou naam inschakelen en wij dus voor de kosten 220,- plus voorrijkosten moeten betalen omdat de aanvraag op onze naam is gedaan. Schoften zijn het!

Ook komt de verkoper onze strot uit, meerdere malen doet hij valse beloften zelfs dat er iemand van het hoofdkantoor komt kijken, maar tot op heden is dat nog steeds niet gebeurd.
Hij weet dat wij momenteel in een zware periode zitten met onze zoon die een hersentumor heeft en nu zwaar behandeld wordt en dat wij deze stress er niet bij kunnen hebben, maar het kan ze allemaal niet schelen als ze maar je geld binnen hebben.

Mensen wees alstublieft gewaarschuwd en bestel hier echt geen keuken doe het niet.

De schade vergoede, en een tegemoetkoming en contact

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over I-Kook Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimy112